Algemene voorwaarden


Nederlands


Algemene voorwaarden geldende vanaf 18-01-2014

(1) levering / verzending

De verzendkosten zijn afhankelijk van de bestelling.
Bij een bestelling vanaf € 30,00 wordt de bestelling Franco geleverd, mits het brievenbuspost is. (Niet icm andere acties / aanbiedingen)
Bij een bestelling vanaf € 50,00 wordt pakketpost Franco geleverd.
Dit is geldig voor verzending binnen Nederland.
Bij verzending naar buitenland wordt bij een order boven € 50,00 een korting berekend van € 5,00 op de verzendkosten.

Wanneer u een order plaatst met aanbiedingsartikelen, dan vervallen bovenstaande voorwaarden omtrent de verzendkosten.

Bij een order onder € 10,00 wordt er € 0,65 aan administratiekosten berekend.

Na uw bestelling ontvangt u automatisch een orderbevestiging per email van uw bestelling en worden de artikelen door ons gereserveerd. Daarna ontvangt u zo spoedig mogelijk een email met alle betalingsgegevens zoals rekeningnummer, bedrag en of alles uit voorraad leverbaar is.

Wacht altijd met overmaken tot u de definitieve factuur hebt ontvangen.

Levering:
* Het is mogelijk om pakketten aangetekend te verzenden. Hierbij zijn de kosten voor rekening van de klant
* Bij verzending onder rembours dient het remboursbedrag door de klant betaald te worden.

Verzending gebeurt door PostNL of RegioTransport onder verantwoordelijkheid van de klant. 
Daarentegen zijn wij verplicht om de artikelen op zodanige wijze te verpakken dat de materialen tijdens het bezorgen geen schade zullen oplopen!

HobbyVision is niet verantwoordelijk voor het zoekraken van pakketten tijdens het verzenden.



2. prijzen / aanbiedingen
De prijzen bij alle op onze website genoemde artikelen zijn inclusief BTW.
Aanbiedingen zijn geldig zo lang de voorraad strekt.
Prijswijzigingen voorbehouden.



3. Garantiebepalingen
Indien aan de door u ontvangen zending iets ontbreekt, defect os beschadigd is dient u dit binnen 2 werkdagen na ontvangst aan ons te melden. Wij zullen dan met u tot een passende oplossing zien te komen.

Retour sturen van defecte of beschadigde artikelen geschiedt op kosten van Noordesign-webshop.com

Ruilen / retour is alleen mogelijk in originele en onbeschadigde verpakking. Ruilen binnen 7 werkdagen.



4. Persoonsgegevens
Door een bestelling bij ons te plaatsen wordt u automatisch opgenomen in ons adressenbestand zodat wij u op de hoogte kunnen houden van aanbiedingen, nieuwe artikelen en te houden workshops/demodagen van onze webwinkel. 
Indien u dit niet op prijs stelt kunt u ons dit laten weten via ons mailadres. Wij zorgen er dan voor dat u geen ongewenste reclame meer van ons ontvangt.

De door u verstrekte persoonlijke gegevens zijn strikt vertrouwelijk. Wij stellen deze gegevens niet ter beschikking aan derden.

 



English

Delivery conditions valid since 11-01-2012:

(1) Delivery/deportation

Delivery costs depend on the order. At an order above € 75,00 there will be half delivery costs charged. (not combined with other discounts)

If you place an order under € 10.00 we will calculate € 0.65 administration costs.

After you placed your order you will receive a confirmation e-mail from us and the articles will be hold back by us. After that you will receive an e-mail with all the payment information like our bank account numer, the total sum of the order and if everyting is in stock.

At the delivery of the articles you will receive the invoice of your order.

Delivery

  • It is possible to send the package registered. The costs for this are on account of the customer.
  • Packages can be send under rembours. Rembourscosts will be on account of the customer.

Delivery is taken care of by TPG-Post under accountability of the customer. Adversely we are required to wrap up the articles in such way that they will not suffer any damage during delivery.

(2) Prices/offers

All prices registered on our website are including VAT. Offers are valid as long as the articles are on stock. Pricechanges preserved.

(3) Warranty definitions

If there is something missing, broken or damaged in the by you conceived package you will need to report this to us withing two working days. We will subsequently come to a suitable solution with you.

Resending of defect articles will be done on account of HobbyVision.

Books, stickers, 3-D cutting papers or separate sheets of paper can not be changed or send back.

Changing/sending back is only possible in the original and undamaged packaging. Changing within 7 working days

(4) Personal data

By placing an order at HobbyVision your data will automatically be put in our adress file so we can tell you about offers, new articles an workshops at our (web-) shop.

If you do not want this you can let us know at our e-mail adress. We will subsequently make sure that you will not get any undesirable advertisement from us anymore.

The personal data provided by you is absolutely confidental. We will nog dispose this data to third persons.